Percorrer por Orientador López, Aníbal

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 1-11 de 11.
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
Jan-2025Enhancing Bravilor Bonamat’s customer value proposition through refurbishmentVerheijen, Phoebe IsabellemasterThesisclosedAccess
Jan-2025Freedomus: an innovative property marketplace for digital nomadsGrancho, Patrícia Costa SoaresmasterThesisclosedAccess
Dez-2024Global management challenge case-study: From early entrepreneurial beginnings to a multinational ventureCarneiro, Manuel Maria Barata de MagalhãesmasterThesisopenAccess
Jun-2025O impacto do abandono das políticas dei no comportamento do consumidorGonçalves, Beatriz PardalmasterThesisopenAccess
Jun-2025A influência da procura por status e reconhecimento social nas compras por impulso da Geração Z: o papel mediador do Fomo e diferenças entre génerosVentura, Maria Seco Costa CidademasterThesisopenAccess
Jun-2025A influência do tipo da mensagem sobre a taxa rosa nos anúncios de produtos de cuidado pessoal: comparação das reações entre o consumidor chinês e britânicoGuo, YingzimasterThesisclosedAccess
Fev-2025Mapping the conceptual structure of the entrepreneurship literature – a bibliometric study of trends and developments over 75 yearsVogel, LukamasterThesisopenAccess
Jan-2025Navigating seed funding challenges for sustainable startupsSemenov, ArnimasterThesisopenAccess
Jun-2025O papel da comunicação empática por e-mail na satisfação e sentimento de pertença da comunidade CPLP em PortugalLima, Ema Francisca Martins demasterThesisclosedAccess
Out-2024The impact of brand equity dimensions on brand attitude and purchase intentions among generation z customers: a study of adidas in the German marketDinh, Jenny DaomasterThesisopenAccess
Jan-2025Towards a sustainable real estate market: tackling energy poverty through energy efficiency policies in urban and rural PortugalSantos, Madalena Dias Ferreira Pereira dosmasterThesisopenAccess