Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10451/41268
Título: Theory and practice of lesson study in mathematics around the world
Autor: Huang, Rongjin
Takahashi, Akihiko
Ponte, João Pedro da
Palavras-chave: Lesson study
Mathematics
Theory
Adaptation
Data: 2019
Editora: Springer
Citação: Huang, R., Takahashi, A., & Ponte, J. P. (2019). Theory and practice of lesson study in mathematics around the world. In R. Huang, A. Takahashi, & J. P. Ponte (Eds.), Theory and practice of lesson study in mathematics (pp. 3-12). Cham, Switzerland: Springer. Doi: 10.1007/978-3-030-04031-4
Resumo: Lesson study, as powerful teacher professional development approach, originating in Asia, has spread globally.
Peer review: yes
URI: http://hdl.handle.net/10451/41268
DOI: 10.1007/978-3-030-04031-4
ISBN: 978-3-030-04031-4
Aparece nas colecções:IE - GIDM - Capítulos de Livros

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Huang, Takahashi, Ponte Cap 2019.pdf2,34 MBAdobe PDFVer/Abrir


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpace
Formato BibTex MendeleyEndnote 

Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.