Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10451/34922
Título: La metolología de la investigación-acción en los trabajos por proyectos del professorado de secundaria en artes plásticas
Outros títulos: Methodology of Action- Research in projects of High School art teachers education-Research in projects of High School art teachers education
Autor: García González, Silvia
Palavras-chave: Artes plásticas
Investigação
Formação
Ensino secundário
Data: Jan-2014
Editora: Universidade de Lisboa, Faculdade de Belas-Artes, Centro de Investigação e Estudos em Belas-Artes
Citação: In: Matéria-prima. - Lisboa, 2013. - Vol. 2, nº3 (Jan./Jun. 2014), p. 40-46
Resumo: In this text will describe how apply the methodology of action research in teacher education, combining project work with students and the continuous assessment of our work as teachers. Project work can integrate the skills of students in work that takes into account their curiosity and interest and allows constructing knowledge promoting learning autonomy
Peer review: yes
URI: http://hdl.handle.net/10451/34922
Aparece nas colecções:FBA-CIEBA: Revista Matéria-Prima

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
ULFBA_MP3_capa.jpgCapa da Revista1,31 MBJPEGThumbnail
Ver/Abrir
ULFBA_mp3_40-46.pdf489,69 kBAdobe PDFVer/Abrir


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpace
Formato BibTex MendeleyEndnote 

Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.