Utilize este identificador para referenciar este registo:
http://hdl.handle.net/10451/34922
Título: | La metolología de la investigación-acción en los trabajos por proyectos del professorado de secundaria en artes plásticas |
Outros títulos: | Methodology of Action- Research in projects of High School art teachers education-Research in projects of High School art teachers education |
Autor: | García González, Silvia |
Palavras-chave: | Artes plásticas Investigação Formação Ensino secundário |
Data: | Jan-2014 |
Editora: | Universidade de Lisboa, Faculdade de Belas-Artes, Centro de Investigação e Estudos em Belas-Artes |
Citação: | In: Matéria-prima. - Lisboa, 2013. - Vol. 2, nº3 (Jan./Jun. 2014), p. 40-46 |
Resumo: | In this text will describe how apply the methodology of action research in teacher education, combining project work with students and the continuous assessment of our work as teachers. Project work can integrate the skills of students in work that takes into account their curiosity and interest and allows constructing knowledge promoting learning autonomy |
Peer review: | yes |
URI: | http://hdl.handle.net/10451/34922 |
Aparece nas colecções: | FBA-CIEBA: Revista Matéria-Prima |
Ficheiros deste registo:
Ficheiro | Descrição | Tamanho | Formato | |
---|---|---|---|---|
ULFBA_MP3_capa.jpg | Capa da Revista | 1,31 MB | JPEG | ![]() Ver/Abrir |
ULFBA_mp3_40-46.pdf | 489,69 kB | Adobe PDF | Ver/Abrir |
Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.