Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10451/34922
Registo completo
Campo DCValorIdioma
degois.publication.firstPage40pt_PT
degois.publication.lastPage46pt_PT
degois.publication.titleMatéria-primapt_PT
dc.contributor.authorGarcía González, Silvia-
dc.date.accessioned2018-10-04T13:23:16Z-
dc.date.available2018-10-04T13:23:16Z-
dc.date.issued2014-01-
dc.identifier.citationIn: Matéria-prima. - Lisboa, 2013. - Vol. 2, nº3 (Jan./Jun. 2014), p. 40-46pt_PT
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10451/34922-
dc.description.abstractIn this text will describe how apply the methodology of action research in teacher education, combining project work with students and the continuous assessment of our work as teachers. Project work can integrate the skills of students in work that takes into account their curiosity and interest and allows constructing knowledge promoting learning autonomypt_PT
dc.language.isospapt_PT
dc.publisherUniversidade de Lisboa, Faculdade de Belas-Artes, Centro de Investigação e Estudos em Belas-Artespt_PT
dc.rightsopenAccesspt_PT
dc.subjectArtes plásticaspt_PT
dc.subjectInvestigaçãopt_PT
dc.subjectFormaçãopt_PT
dc.subjectEnsino secundáriopt_PT
dc.titleLa metolología de la investigación-acción en los trabajos por proyectos del professorado de secundaria en artes plásticaspt_PT
dc.title.alternativeMethodology of Action- Research in projects of High School art teachers education-Research in projects of High School art teachers educationpt_PT
dc.typearticlept_PT
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionpt_PT
dc.peerreviewedyespt_PT
degois.publication.volumeVol. 2, nº3 (Jan./Jun. 2014)pt_PT
Aparece nas colecções:FBA-CIEBA: Revista Matéria-Prima

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
ULFBA_MP3_capa.jpgCapa da Revista1,31 MBJPEGThumbnail
Ver/Abrir
ULFBA_mp3_40-46.pdf489,69 kBAdobe PDFVer/Abrir


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpace
Formato BibTex MendeleyEndnote 

Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.