Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10451/29747
Título: Assessing the impact of academic library spaces on users’ behaviour with the ISO16439:2014(E)
Autor: Melo, Luíza Baptista
Matos, Gaspar
Torres, Patrícia
Sanches, Tatiana
Palavras-chave: University Libraries
Library spaces
Library assessment
Users behaviour
ISO 16439:2014(E)
Data: 23-Mai-2017
Editora: QQML
Resumo: Presentation on the QQML2017 - 9th International Conference on Qualitative and Quantitative Methods in Libraries about the research carried out to verify, describe and explain how the spaces of university libraries can affect the behaviour of their users, based on a concrete instrument - ISO 16439:2014(E) standards. Based on a case study of two academic libraries of the Universidade de Lisboa (Faculdade de Medicina Dentária and Faculdade de Psicologia e Instituto de Educação) in which an online questionnaire on these standards is applied, a theoretical reflection is developed based on the concepts of library spaces, in the university context and regarding users’ behaviour towards information
Peer review: yes
URI: http://hdl.handle.net/10451/29747
Aparece nas colecções:BUL - Comunicações

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
QQML_presentation_2017.pdf1,85 MBAdobe PDFVer/Abrir


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpace
Formato BibTex MendeleyEndnote 

Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.