Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10451/28296
Registo completo
Campo DCValorIdioma
degois.publication.firstPage122pt_PT
degois.publication.lastPage132pt_PT
degois.publication.titleMatéria-primapt_PT
dc.contributor.authorSoares, Lara, 1982--
dc.date.accessioned2017-07-11T14:10:55Z-
dc.date.available2017-07-11T14:10:55Z-
dc.date.issued2017-01-
dc.identifier.citationIn: Matéria-prima. - Lisboa, 2017. - Vol. 5, nº1 (Jan./Abr. 2017), p. 122-132pt_PT
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10451/28296-
dc.description.abstractThis article focus on the project 10 × 10 integrated at the Gulbenkian Education Program for Culture and Science, as a discussion platform for a set of questions that arise from my practice of project monitoring in all its phases. Think the relationship between teaching practices and artistic practices, a breakage map and deviations is the proposal of this articlept_PT
dc.language.isoporpt_PT
dc.publisherUniversidade de Lisboa, Faculdade de Belas-Artes, Centro de Investigação e Estudos em Belas-Artespt_PT
dc.rightsopenAccesspt_PT
dc.subjectEscolaspt_PT
dc.subjectProjecto artísticopt_PT
dc.subjectPráticas artísticaspt_PT
dc.subjectPráticas educativaspt_PT
dc.subjectCriação artísticapt_PT
dc.subjectArte - Filosofiapt_PT
dc.subjectTeoria da artept_PT
dc.title10 x 10 desejos de uma outra escolapt_PT
dc.title.alternative10 x 10 desires of another schoolpt_PT
dc.typearticlept_PT
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionpt_PT
dc.peerreviewedyespt_PT
degois.publication.volumeVol. 5, nº1 (Jan./Abr. 2017)pt_PT
Aparece nas colecções:FBA-CIEBA: Revista Matéria-Prima

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
ULFBA_MatPrima_V5N1_Capa.jpgCapa da Revista382,4 kBJPEGThumbnail
Ver/Abrir
ULFBA_MatPrima_V5N1_p.122-132.pdf390,71 kBAdobe PDFVer/Abrir


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpace
Formato BibTex MendeleyEndnote 

Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.