Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10451/38713
Registo completo
Campo DCValorIdioma
degois.publication.firstPage130pt_PT
degois.publication.lastPage137pt_PT
degois.publication.title:Estúdiopt_PT
dc.contributor.authorRomero Baamonde, Maria Eugenia-
dc.date.accessioned2019-06-18T08:47:48Z-
dc.date.available2019-06-18T08:47:48Z-
dc.date.issued2016-01-
dc.identifier.citationIN: :Estúdio. - Lisboa, 2010. - Vol. 7 nº13 (jan./mar. 2016), p. 130-137pt_PT
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10451/38713-
dc.description.abstractThe artist La Ribot challenges, with her work, the limits of scenic field while mixing codes from other areas. Moving freely in search of other possible stage performance and other relationship with the public. One of the threads of her work is the presence of her naked body using almost like a blank mold in which she inscribes different identities at his pleasept_PT
dc.language.isospapt_PT
dc.publisherUniversidade de Lisboa, Faculdade de Belas-Artes, Centro de Investigação e Estudos em Belas-Artespt_PT
dc.rightsopenAccesspt_PT
dc.subjectRibot, Maria Josépt_PT
dc.subjectArte contemporânea - Espanhapt_PT
dc.subjectArte da performancept_PT
dc.subjectCorpopt_PT
dc.subjectIdentidadespt_PT
dc.subjectNudezpt_PT
dc.subjectExpansõespt_PT
dc.subjectCrítica e interpretaçãopt_PT
dc.subjectEnsaiospt_PT
dc.titleLa Ribot : corpo cero na escena expandidapt_PT
dc.typearticlept_PT
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionpt_PT
dc.peerreviewedyespt_PT
degois.publication.volumeVol. 7 nº13 (jan./mar. 2016)pt_PT
Aparece nas colecções:FBA-CIEBA: Revista Estúdio

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
ULFBA_E_v7_iss13_capa.jpgCapa da Revista857,86 kBJPEGThumbnail
Ver/Abrir
ULFBA_E_v7_iss13_p.130-137.pdf108,75 kBAdobe PDFVer/Abrir


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpace
Formato BibTex MendeleyEndnote 

Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.